onsdag 21 december 2016

God Jul!!!

Vill önska er alla en riktigt God Jul!
Var rädda om varandra och ta vara på den tid ni har. Man vet faktiskt aldrig när det inte finns mer tid. Allt kan förändras så snabbt, och ni som har följt min blogg och /eller känner mig vet att jag talar av egen erfarenhet.

Det blir på vissa sätt en tung jul för min familj, med vår sorg i hjärtat. Finns säkert många som har det liknande, jag vet en person och hennes familj. Jag känner med er alla.
Det jag tänker FÖRSÖKA göra är att ta tillvara på de goda minnena av honom i jul och försöka minnas och le istället för att gråta. Han hade velat att vi ska le och vara glada när det är jul och ge barnen glädje trots att vi sörjer <3 Alla våra änglar är med oss där uppe.

Sååååå

även Ajax önskar er

Kram på er alla


2 kommentarer:

  1. God Jul till dig och de dina önskar Bosse och Mia
    Jag vet att Tommy är med er och vill er alla väl ❤
    Även om du/ni inte ser honom så är han med er ❤😘💞
    Hälsa flickorna från den gamla tante Mia
    Kramar till er alla 😘😍❤💞

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma till er ❤❤����

    SvaraRadera